星期日, 十月 22, 2006

网志,游士兵,在清醒与模糊之间

1、我的英文网志受到越来越多来自世界各地的关注,极大地满足着 我小小的虚荣心。

2、游士兵是一个人,名字有一点奇怪。他是武汉大学统计学的老师,是我这学期所有本专业老师和副修专业老师中讲课最精彩的一个,本来想象中枯燥的统计学却使我听得津津有味。

3、吃完晚饭在自己的桌子上面扒了一会,寝室非常安静,我进入半模糊状态,有意的思考和无意的遐想混杂起来,我很喜欢这种感觉。

1 条评论:

aoc gold 说...

What Does Little Birdie Say?

(1)

What does little birdie say,

In her nest at peep of day?

Let me fly, says little birdie,

Mother, let me fly away,

Birdie, rest a little longer,

Till the little wings are stronger.

So she rests a little longer,

Then she flies away.

(2)

What does little baby say,

In her bed at peep of day?

Baby says, like little birdie,

Let me rise and fly away.

Baby, sleep a little longer,

Till the little limbs are stronger.

If she sleeps a little longer,

Baby too shall fly away.

-----by runescape gold