星期日, 十一月 05, 2006

好了! 我搬家,我投降!

我投降!
再见Blogger,我的3BT已经换到了另一个地方,另一个傻逼无比的地方。
http://blog.163.com/3beautifulthings/
我也不要什么DIY了,我只希望简单地记录生活。

我的英文网志Wuhan Stories不会搬家,反正那个是给老外看的。

2 条评论:

匿名 说...

你好我已经把你的文章摘要放到我的学习英语的网站上了,有空你可以看看。
www.eezyy.info
Eezyy News 是一个仿 Digg 网站。与 Digg 不同只提供英文界面以及专注与互联网技术文章不同,Eezyy News提供中文界面,并且专注于留学生活以及英语学习,所有的文章由广大留学生和英语爱好者提供。

aoc gold 说...

Where Go The Boats?

(1)

Dark brown is the river,
Golden is the sand.

It floats along forever,

With trees on either hand.
(2)

Green leaves a-floating,

Castles of the foam,

Boats of mine a-floating

Where will all come home?
(3)

On goes the river

And out past the mill,

Away down the valley,

Away down the hill.
(4)

Away down the river,
A hundred miles or more,
Other little children

Shall bring my boats ashore.

-----by aoc powerlevewling